2013 U.S.A Orlando

De laatste voorbereidingen.

Hallo allemaal,

Zo, de laatste 'administratieve' voorbereidingen zitten erop!

Tickets zijn uitgeprint en de reisverzekering is weer uitgebreid met een aantal dagen werelddekking.

Vrijdagochtend vliegen we om 10.10am met ArkeFly OR317 naar Orlando Sanford, en omdat dat afgelopen zomer prima bevallen is, hebben we wederom voor donderdagavond een overnachting geboekt op Schiphol. We moeten om 7am al inchecken en dit scheelt een hoop tijd/gedoe op vrijdagochtend.

Ditmaal hebben we gekozen voor Ibis Amsterdam Airport. Vlakbij het vliegveld, vanaf 4am staat het ontbijt klaar en een pendelbus brengt ons gratis naar de vertrekhal.

Tevens hebben we toch ook maar weer een huurauto geregeld. Het was de bedoeling een taxi te nemen van Sanford Airport naar het hotel, de rest van de week gebruik te maken van gratis pendelbusjes naar eventuele pretparken en dan misschien nog voor 1 dag een auto te huren als we wat verder weg willen, maar inmiddels weten we dat de taxirit $100 (enkele reis) zal gaan kosten en voor €150 hebben we nu een Chevrolet Aveo voor de hele periode. Eigenlijk geen idee of onze 2 koffers in die auto passen, maar ach.....upgraden kan altijd nog, als we daar zijn.

Wink

Tot slot de accomodatie waar we 9 dagen zullen verblijven. Enclave Hotels & Suites in Orlando.

Morgen nog de laatste wasjes draaien, even wat zomerkleding over de strijkplank

Laughing
, de koffers van zolder halen, inpakken en we're ready to go.

Florida here we come!!