2013 U.S.A Orlando

Dag 8; Going home....

We slapen lekker uit. Niet dat we de afgelopen week een wekker gezet hebben, maar we hoeven ons nu niet te haasten, om op tijd voor een shuttlebus te zijn. Vlucht OR318 vertrekt pas eind van de middag van Sanford Airport. Wel moeten 3 uur van te voren inchecken, is het een uur rijden naar het vliegveld én we moeten de auto nog inleveren, maar dan nog hebben we alle tijd.

We moeten wel om 11am uit het appartement zijn. Nadat de koffers weer ingepakt zijn en alle spullen bij elkaar gezocht, zetten we alles in de auto, checken we uit en gaan we op pad voor nog een laatste x een All American Breakfast. Tenminste.....Benny gaat voor de toast, de scrambled eggs, de sausages en de hashbrowns. Anja houd het bij toast, scrambled eggs, yoghurt en vers fruit. We krijgen er, uiteraard weer een heerlijke bak slappe koffie bij!

Undecided

Na het ontbijt lopen we rustig terug naar het hotel. We kopen nog wat te eten/snoepen voor in het vliegtuig en dan zijn we rond 12uur terug bij de auto. We besluiten maar richting vliegveld te gaan. Onze vertrektijd is een beetje wazig, was het eerst 4.20pm, werd het daarna 5.20pm, nu staat die 5.20pm als aankomsttijd in Miami......en liever wat te vroeg, dan te laat.

We leveren de auto weer in bij Alamo, en als ze zien hoe weinig miles we maar gereden hebben wordt de volle tank die bij het ophalen betaald hebben in zijn geheel gecrediteerd!! Das een meevaller! We checken de koffers in en dan blijkt dat we toch om 5.20pm de lucht in gaan, we hebben dus nog even de tijd. We gaan naar buiten om dan nog maar even lekker van het zonnetje te genieten.

We zoeken een plaatsje in het gras, broekspijpen gaan omhoog en schoenen en sokken gaan uit. We liggen nog 2 uur te genieten.

Om half 4 gaan we naar binnen, zodat we nog wat kunnen drinken voor we definitief afscheid moeten nemen van Orlando, van Florida én van de zon!!

Was het plan een weekje niets doen en alleen van de zon genieten......van het eerste is niet veel gekomen, we hebben bijna alle dagen gevuld, maar genoten van de zon, dat hebben we in ieder geval wel!!

We gaan met een half uurtje vertraging de lucht in en met nog een x een half uur vertraging vertrekken we vanuit Miami, maar met dank aan de wind die we mee hebben landen we toch nog een half uur vroeger dan gepland in Amsterdam, in een koud Amsterdam!!! Brrrrrr